torsdag 16. juli 2009

Stempler er på plass

Var på Auto 23 i dag og hentet lagre i riktig dim. Så etter jobb bar det rett i garagen for å skru. Ringene ble satt på stemplene, lagrene ble lagt i, molycote ble smurt på lagrene før stempel etter stempel ble satt inn på sin riktige plass. Da det var gjort og muttrene ble teitet til etter moment. skrudde jeg på oljepumpen og trakk den til med moment. Etterpå fant jeg en pappbit, og begynte å lage en liste over deler jeg mangler. Den ble lang. Så i morgen får jeg ta en tur på biltema. Ellers blir det å skru på småting i morgen. Register-deksel, rem-hjul og sånne ting.

Jeg syns momentet på stakene kjentes litt lavt ut, så jeg skal sjekke det opp en gang til før jeg skrur på bunnpannen og snur motoren. Har lastet opp to bilder til i Overhaling-galleriet.

overhaling48.jpg

Enda håper jeg på prøvestart på søndag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar